Sitemizde şuan toplam 6541 film bulunmaktadır.

Hızlı ve Öfkeli 5 izle

456
163.339
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Hızlı ve Öfkeli 5 izle

Hızlı ve Öfkeli 5 izle, Hızlı ve Öfkeli 5 full izle, Hızlı ve Öfkeli 5 türkçe dublaj izle, Hızlı ve Öfkeli 5 hd izle, Serinin tüm kahramanları daha doğrusu çete üyeleri yeniden bir araya gelerek büyük vurgun için akıl almaz yollar izleyerek soygunu gerçekleştirecektir.

Tür: 2011 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Gerilim Filmleri, Suç Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2011

IMDB Puanı: 7.3

Yönetmen: Justin Lin

Oyuncular: Vin Diesel , Paul Walker , Dwayne Johnson , Jordana Brewster , Tyrese Gibson

Etiketler: , ,

BENZER FILMLER
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Hızlı ve Öfkeli 5 izle” filminde 233 Yorum bulunuyor.
  1. hamit - 5 ay önce demiş ki:

    on numara bir film bu filmi ne zaman izlersem izleyim araba merakım artıyor çok güzel bir film adamlar yapmış

  2. eren - 6 ay önce demiş ki:

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  3. hizli - 1 sene önce demiş ki:

    cox gozeldi coxx

  4. mücahit - 1 sene önce demiş ki:

    Bu flim bağımlılk yaptı

  5. Oğuz - 1 sene önce demiş ki:

    Bu filmi 100 defa izlemisimdir çok akıcı bi film hele Sondakika efsane bu sitede çok güzel emeğinize saglik

  6. recep - 1 sene önce demiş ki:

    şu ana kadar çıkan tüm serisini izledim bana kalırsa hepsi süper olmuş ellerine sağlık admin 9. serisini de bekliyoruz…

  7. osman furkan - 1 sene önce demiş ki:

    1 den 8 e kadar izledigim en iyi filim izlemekten asla sıkılmam emeginize saglık

  8. Erkan - 1 sene önce demiş ki:

    Emeğinize sağlık harika olmuş

  9. Boyka - 1 sene önce demiş ki:

    Bence çok süper filim olmuş ben bu 10 defa izledim ama hala bakmadım

  10. kerem - 2 sene önce demiş ki:

    nos sahneleri çok güzel

  11. umut - 2 sene önce demiş ki:

    filim super valla tavsiye ederim ya beyler en son çalan mizigin ismini bilen varmiya

  12. adanan - 2 sene önce demiş ki:

    bence süper bir filim

  13. Ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Ya hacı 1.030 daki şarkının adını bilen varsa lütfen bana ulaşsin facebook/haziran6

  14. Hüseyin - 2 sene önce demiş ki:

    Bu kadar güzel bi site daha gormedim film desen on numara ??

  15. Veli Akyanak - 2 sene önce demiş ki:

    Film gerçekten harika tavsiye ederim Admin Adamsın nasıl Abone olurum

  16. halit - 2 sene önce demiş ki:

    filim çok sıkıcı

  17. herchtfhgghhhttuuj6tuuhu - 2 sene önce demiş ki:

    süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  18. prncu - 2 sene önce demiş ki:

    filimde sevişmeler olmasa kimse İZLEMEZ bide YEDİ ciktiii

  19. ATA BAABA - 2 sene önce demiş ki:

    10 ÜZERİNDEN 11

  20. kaan - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzel hızlı ve öfkeli 8 de çıksa

  21. Ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Efsane Film

  22. dsads - 2 sene önce demiş ki:

    kadsjnk

  23. aykut - 2 sene önce demiş ki:

    oglum hızlı ve öfkei 8 çıkcak aq ne 6 sı ne si

  24. LEVENT - 2 sene önce demiş ki:

    BEYLER HAN TOKYO DİRİFTDE YANİ FİLMİN 3. SERİSİNDE ÖLMÜŞTÜ HATTA FİLMİN SONUNDA TORETTO GELİB HANIN TOKYODAKİ ARKADAŞI ŞAN İLE TANIŞYORDU HATA FİLMİİN SON SERİSİ 7. BÖÜMDE İSE 3. CÜ SERİNİN SON SAHNESİYLE BAĞLIYORLAR SANKİ HAN 7 DE ÖLMÜŞ GİBİ ŞOWUN ABİSİ YANİ DEKIRT SOW HANI TOKYADA MERSEDESLE ÇARPIP ÖLDÜRÜYORDU VE DOMİNİK TORETTONU SÜREKLİ TAKTIĞI KOLYEYİ ARABANIN YANINA ATIYORDU 7. SERİDE SOW ÇIKIP TÜM EKİPTEN İNTİKAM ALMAK İSTİYORDU BUNUN İÇİN EKİBİ TEMİZLEMEYE BAŞLADI BUNA TOKYODAKİ HANDAN BAŞLADI HATTA TORETTONUN EVİNE BİR KOLİ YOLADI HANI OLDURUP TORETTOYU ARADI TORETTO TELEFONA BAKTI VE TELEFONUN TOKYADAN GELDİĞİNİ ANLADI KENDİSİNE GELEN KOLİNİN BOMBA OLDUĞUNU ANLAMIŞTI VE KIZ KAARDEŞİ MİYA BRAİN VEOĞULLARINA YERE YATMASINI SÖLEDİ ZATEN BOMBA PATLAMIŞTI BUNUNLA BİRLİKTE TORRETTO HANIN ÖLDÜĞÜNÜDE ANLAMIŞTI SONRA HANIN CENAZESNİALMAK İÇİN TOKYOYA GİTTİ İŞTE BURDA 3. SERİNİ SON SAHNESİYLE 7. SERİYİ BAĞLIYORLARTORETTO HANIN ARKADAŞI ŞANIN YANINA GELİP YARIŞŞIYORLAR SONRA ŞAN TORETTOYA HANIN EŞYALARINI VERİYOR VE SOWUN ARABANINN YANINA ATTIGI KOLYEYİ SONRA TOREETTO HANI ALIP GERİ DÖNÜYOR CENAZE SİRASINDA DEKIRT SOW SOVUN ABİSİ ONLARI UZAKTA İZLİYOR VE OLAY BAŞLIYOR /// NEYSE BEN ÇOK UZUN ANLATTTIM FİLİMİN HER SERİSİ HARİKA İZLEMEYENLER VARDIR OKUSUN AMA BİR AN ÖNCE FİLMİN 7. CİSİNİDE İZLEMELERİNİ TAVSİYE EDERİ UÇAKTAN ARABYLA ATLIYOLAR GÖK DELENLERDEN UÇUYORLAR HARİKAAAA FİLMİN YENİ SERİSİ (8). SERİNİNDE ÇEKİMLERİ BAŞLADI HATTA BİTİ DİYEBİLİRİM ODA KESİNLİKLE DEHŞET OLACAKTIR KAMERA ARKASI GÖRÜNTÜLERİ ÇIKTI ONLARI İZLEDİĞİMDE FİLMİ ICELAND BUZLARLA KARLARLA KPLI BİRYERDE ÇEKİDİĞİNİ GÖRDİM SABIRSIZLIKLA BEKLİYORMMM GÜLE GÜLE HIIZLI VE ÖFKELİ AYİLESİ…..

  25. Yusufİnce - 2 sene önce demiş ki:

    Abii fena ya…

  26. amk sitesi - 2 sene önce demiş ki:

    film güzel ama biyere tıklayınca yüklenen film gidiyo amk sitesi adminler tam bir kaşar

  27. alperen - 2 sene önce demiş ki:

    Abi bu japon kişi han lokum ve çikolata yiyişinden anlayın hızlı ve öfkeli 3’ü izleyenler

  28. bozo45 - 2 sene önce demiş ki:

    film cok guzel ama bazı yerlerde ceviri yok onlarda olsa mukemmel olacak bisey yababilirseniz iyi olur emmeginize saglık

  29. ilker - 2 sene önce demiş ki:

    rom ile tokalaşmıştım

  30. umut - 3 sene önce demiş ki:

    Film harika fakat gereğinden fazla kasıyor.Kaliteyi 480p den 360p indirdim yine kastı zaten 240p ve 144 p fazla kalitesiz oluyor bi çare bulunmasını arz ederim.

  31. Ryu - 3 sene önce demiş ki:

    Emeğinzie Sağlık Arkadaşım ßaşarılarınızın Devamını Dilerim..

  32. asdads - 3 sene önce demiş ki:

    Abi harika ya

  33. furkan - 3 sene önce demiş ki:

    bence en iyi seriler 5 ve 7 8.inci serisini sabırsızlıkla bekliyorum

  34. Bllckmk - 3 sene önce demiş ki:

    İnternet bok gibi olmasa iyi olacak

  35. can - 3 sene önce demiş ki:

    çok guzel ya izleyin yani
    zxc çinçinli cano

  36. HalimeAli - 3 sene önce demiş ki:

    süper bir film devamı çıkarsa çok güzel olur teşekür ederim.Ama kardeşim diyoki bu filmi hiç güzel yapmamışlar ama ben 10 numara 5 yıldız verıyorum. Kardeşim diyorki 0 yıldız 0 numara. HalimeAli

  37. cavad - 3 sene önce demiş ki:

    Cooook Iyi Super

  38. 907 - 3 sene önce demiş ki:

    süper

  39. ibrahim - 3 sene önce demiş ki:

    Açıkca söylemek gerekirse Şu zamana kadar hoşuma giden en iyi aksiyon filmlerinden birisi ve herkezin seviceğinden eminim, izlemeye değer bi film olduğunu düşünmüyorum öyle zaten arkadaşın birisi hoşuma gitmedi ve aksiyon filmlerini sevmiyorum demiş, arkadaşim aksiyon filmlerini sevmiyorum diyorsun bu filme güzel demen biraz anormal değil mi sencede bu filme kötü diyen insan hiç bir aksiyon filmini izlemesin.
    Zaten herkezinde sevmesi bu filmi özel yapmaz.
    Diyeceğim tek sey oturun ve izlemeye devam edin.

  40. murat - 3 sene önce demiş ki:

    Film Çok Güzel hayatımda izlediğim en güzel film

  41. UMUT - 3 sene önce demiş ki:

    on numara film tavsiye ederim

  42. LOKMAN - 3 sene önce demiş ki:

    şunu belritmek isterim film güzel evet yanlız 1.2.3.4.5.6.7 hiç biri birbiryle bağdaşmıyor bu ilmin içne etmiş işte ben 1 den sonra 2ye başladığımda acaba bu isim altında başka bi korsan filmmi atmışlar dedim saçmalık

  43. yusuf - 3 sene önce demiş ki:

    çok güzelll yusuf tavsiye ediyorum

  44. MERT - 3 sene önce demiş ki:

    WOOOWOWOWOWOWOWWWW
    bi şey diyimmi EF-SA-NE : EFSANE
    %100 veriyorum 7si çıktı 8i çıkmalı bence

  45. baran - 3 sene önce demiş ki:

    en sevdiğim filim bu çok seviyorum

    kim sevmezki bunu

  46. nurlan - 3 sene önce demiş ki:

    super,eski ama.simdi hizli ve ofkeli 7 var 😀

  47. mehmet kınalı - 3 sene önce demiş ki:

    vallaha bu filmi en az 10 kere izlemişliğim var ve her seferinde kendimi bakmaktan alı koyamıyorum 8. serisininde biran önce çıkmasını istiyorum yeprikler

  48. serhat - 3 sene önce demiş ki:

    ben bu film sayesinde araba merakım artıyor 10 numara dominik

  49. hamza - 3 sene önce demiş ki:

    süper

  50. Emre - 3 sene önce demiş ki:

    Gerçekten izlenmeye değer bir film zaten oyuncaları desen olağın üstü tüm versiyonlarını izlemenizi tavsiye ederim.

  51. Azat - 3 sene önce demiş ki:

    10 numara bir film yenilerinin cıkmasını beklerim

  52. baran - 3 sene önce demiş ki:

    süper harika çok güzel

  53. Bahadır - 3 sene önce demiş ki:

    Sizin yükleyeceğiniz videonun da sizin gibi yönetimin de gelmişini geçmişini sikiyim. Amın feryatları. Ulan yüklüyorsunuz arada kontrol edin lan ırzını siktiklerim… 2 saattir sinir hastası oldum lan bozuk videolarınız yüzünden!!!…

  54. süleyman - 3 sene önce demiş ki:

    seni çok ama çok ama çoook seviyorum ve bunu sana söylemekten hiç utanmıyorum

  55. abdullah genc - 3 sene önce demiş ki:

    1:06:01 harika

  56. ipek - 3 sene önce demiş ki:

    helalolsunadamlara

  57. dominik - 3 sene önce demiş ki:

    bencede mükemmel bir film

  58. Cem - 3 sene önce demiş ki:

    Çok güzel film

  59. serdar emin - 3 sene önce demiş ki:

    bence bu film çok güzel işşallah 200017 de hızlı ve öfkeli 8 çıkacak

  60. MUSTAFA - 3 sene önce demiş ki:

    BU ARIKA

  61. emre - 3 sene önce demiş ki:

    götüm gibi

  62. Cab - 4 sene önce demiş ki:

    7 daha guzel <3

  63. halit - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  64. karakartal1903 - 4 sene önce demiş ki:

    Film Çok Güzel Ama Biraz Donuyor 🙂

  65. murat - 4 sene önce demiş ki:

    bitiya çok üzüldüm ya

  66. yiğit - 4 sene önce demiş ki:

    shan 4 tokyo yarışında ölmüştü

  67. furkan - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film herkeze tavsiye ederimm… 😀

  68. kaplankral - 4 sene önce demiş ki:

    böyle aksiyonlu film hayatta bulamazsınız izlemeden ölmeyin :)))))

  69. başar - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bayıldım 888888 de çıksın muhteşem

  70. livanue - 4 sene önce demiş ki:

    süper

  71. 20155 - 4 sene önce demiş ki:

    7 cıktı super

  72. bedirhan - 4 sene önce demiş ki:

    10 numara bir film

  73. murat - 4 sene önce demiş ki:

    Süper

  74. SALIM - 4 sene önce demiş ki:

    FILM HARIKULADE :))ABARTMAYAYIM,50 KERE BELKI 60 BILE …SIKILMADAN IZLEDIM…ELLERINIZE,EMEKLERINIZE SAGLIK…7.SERI DE HAKIKATEN HARIKA OLMUS..HIZLI VE OFKELI HAYRANI OLARAK 7.SERIYE YINE BIR 50 KERE BU SITEDEN IZLEMEK DILEGIYLE…TEKRAR TESKK EDERIM

  75. yiğit - 4 sene önce demiş ki:

    süper film tavsiye ederim

  76. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    emir kardeş 7 si nisanda çıkacak sen ne diyorsun

  77. samet - 4 sene önce demiş ki:

    adim adını söyle gercek süper sin seni tanımak siterim

  78. Resul - 4 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar dünyanın en iyi yarış filmi serisi bu 1-2-3-4-5-6 7 çıkıcak 3 nisanda gerçekten muhteşem bir seri bütün seriyi baştan sona 10 kez izledim bıkmadım şu filme kötü diyen varmı bilmiyorum ama varsa gerçekten inanamam çok güzel bir film <3

  79. nizi - 4 sene önce demiş ki:

    Olum salakmisin 6 bolum cikmis (FAST & FURIOS)

    (* +)
    _

  80. fatih - 4 sene önce demiş ki:

    Bok gibi bi film

  81. stae - 4 sene önce demiş ki:

    yenilmezler ultueon çağı

  82. vusal - 4 sene önce demiş ki:

    Gerçekten 10 numara 5 yıldız….

  83. ferhat - 4 sene önce demiş ki:

    6 çıktı haberiniz yokktur gençler daha 7 geliyor

  84. berat - 4 sene önce demiş ki:

    7 de 10 nisan geliyo japon öldü o çocuk

  85. recep - 4 sene önce demiş ki:

    süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  86. recep - 4 sene önce demiş ki:

    Araba tutkusu olup bu filmi beğenmeyen salaktır

  87. Faruk - 4 sene önce demiş ki:

    Çokkkkkk güzel

  88. semih - 4 sene önce demiş ki:

    süper miş çok iii beğendim 🙂 😀

  89. maykıl - 4 sene önce demiş ki:

    ı love fast foedd 5

  90. memet - 4 sene önce demiş ki:

    haytimda boyle bir film gormedim harika superrrrrrrrrrrrr

  91. berkay üstün - 4 sene önce demiş ki:

    güzel bir film ama öbürleri daha güzel

  92. emir - 4 sene önce demiş ki:

    hızlı ve öfkeli 7 13 nisan 2015 de yayınlanacak

  93. hakan - 4 sene önce demiş ki:

    öööcok güzel

  94. anak - 4 sene önce demiş ki:

    AYNEN

  95. KRal aTaCaN - 4 sene önce demiş ki:

    Film hakkında Kötü Söyleyenlere SEsleniyorum Ben torettonun GErçek tanıdığıyım Ve İngilizce türkçe yaptım Vs Köttü Dİyenlerin Canı Cehenneme Pislikler. Fuck meee

  96. cerald - 4 sene önce demiş ki:

    admin superbir filimyapyin hizli ve ofkeli 1-riizledim2-3-izledim4-5-6-yi daizledim ama 7yi izlemedim admin yedi nezamancikacak? buarada admin yaptigin filimler muthis filimlerinin tumunu izledimve hepsini begendim 7cikinca soyle admin cikar cikmaz izlicem
    bide tum yaptigin filimlere 10yildiz veriyorum

  97. hsadgjashdg - 4 sene önce demiş ki:

    film güzel ama 6 çıktı bide 7 çıkmak üzere

  98. murat can - 4 sene önce demiş ki:

    FİLM ÇOOK İYİ BUNA KİMSE İTİRAZ EDEMEZ.HAN 3 DE ÖLMEDİ 4.FİLMDE DE VARDI ZATEN AMA FİLMİN 7.SERİSİNDE HANIN NASIL ORDAN KURTULDUĞUNU ANLIYACAZ BENCE HANI JASON STATHAM (TAŞIYICI) VAR…

  99. batınarda - 4 sene önce demiş ki:

    film çok guzel donmadan izliyorum

  100. lkjhgffgbnmklokjnbffc - 4 sene önce demiş ki:

    pavıl valker ve dom toreto nun yaptı filim baba filim abi 🙂

  101. ahmed - 4 sene önce demiş ki:

    çok sapık çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook

  102. Byzombi - 4 sene önce demiş ki:

    7. Bekliyoz

  103. Ethem Enes - 4 sene önce demiş ki:

    OOO SİZ DAHA 6 DASINIZ 7 ÇIKCAK PAUL WALKER ÖLDÜĞÜ İÇİN KARDEŞİ CODY WALKER OYNAYACAK VE İÇİNDE JASON STATHAM VAR KISACASI SİZE ANLIYACAĞINIZ ŞEKİLDE TAŞIYICIII

  104. muhammed - 4 sene önce demiş ki:

    sdsaaaaaaaa

  105. ibrahim - 4 sene önce demiş ki:

    onramara film mi deyilmi ! ? buna

  106. harun - 4 sene önce demiş ki:

    çk güzel

  107. Emrekaan - 4 sene önce demiş ki:

    7 si 2015 Nisan ayında sinamalarda

  108. sefa - 4 sene önce demiş ki:

    admin film çok donuyor

  109. ayaz - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmi yapan adama helal olsun

  110. Ozgur - 4 sene önce demiş ki:

    Super bi film

  111. Eren - 4 sene önce demiş ki:

    Çok Donuyor

  112. furkan - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  113. hamza - 4 sene önce demiş ki:

    la oluumm 7 çıktı o daha iyiiiii

  114. rahib - 4 sene önce demiş ki:

    torredonun bacisi cok guzelya sikmek isterim oc torreddo baciyla okaner emisende ordaydide baxmadi

  115. Alperen şen - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film olmuş 7’side 3 nisan 2015 te vizyonda…

  116. cem - 4 sene önce demiş ki:

    çokgüzel vilim AMA AMG ÇOK DONUYO 1 SAATDE ÇILIYOR

  117. adssdsds - 4 sene önce demiş ki:

    Film açılana kadar sabah olur e bu yaa

  118. beraatttt - 4 sene önce demiş ki:

    süper knk beeee

  119. osman - 4 sene önce demiş ki:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  120. osman - 4 sene önce demiş ki:

    abisi süper la bunu ölene kadar izlerim la 😀

  121. osman - 4 sene önce demiş ki:

    abisi bana bu filmi izlersen senni oldürrüz desinler ben gene izlerim 😀

  122. NisaNur - 4 sene önce demiş ki:

    tek kelime muhteşem…

  123. Abdullah - 4 sene önce demiş ki:

    bence en güzel serisiydi 5. serisi

  124. ahmet - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  125. mehmet - 4 sene önce demiş ki:

    Çok güzel film

  126. ömerf faruk - 4 sene önce demiş ki:

    abi yokkk böle bişi

  127. ali - 4 sene önce demiş ki:

    serinin en iyisi

  128. sansar - 4 sene önce demiş ki:

    Bu filmin 6 tısı çıktı

  129. Adrenali - 4 sene önce demiş ki:

    Bu filimden kapamicam

  130. Eyyub - 4 sene önce demiş ki:

    Süper. EMek için sağ olun…

  131. eren - 4 sene önce demiş ki:

    cvfgbnh

  132. yusuf - 4 sene önce demiş ki:

    çok güzel filim bütün serilerini izlicem şu an 5 teyim

  133. kemal can - 4 sene önce demiş ki:

    süper yaa

  134. Fuad - 4 sene önce demiş ki:

    Han ne oldu la hani olmusdu ?

  135. hızlı ve öfkeli - 4 sene önce demiş ki:

    oğlum izle laannn

  136. yusufemre - 4 sene önce demiş ki:

    filmin bi dakkası bile boşa gitmemiş hazırlayanlara helal olsn her gün izleyesim var

  137. ebru - 4 sene önce demiş ki:

    yha tek part vk izlenmıyooooo

  138. baro bey - 4 sene önce demiş ki:

    filim çok donuyor izleyemiyoruz

  139. Peyser - 4 sene önce demiş ki:

    Peyser Süper filmmmmmmmmm

    A M K

  140. yayın kötü - 4 sene önce demiş ki:

    yayın kötü ismimmime oldu gibi hd 720p değil 720p olmasını dilerim :)(

  141. Ferdi - 5 sene önce demiş ki:

    Filmin sonu eksik daha filim bile tam degil nasil is yapiyorsunuz yav

  142. erkan - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel film harika.

  143. erhan - 5 sene önce demiş ki:

    hakiketen cok hızlısın

  144. ppğ0* - 5 sene önce demiş ki:

    negüzel

  145. hüseyin - 5 sene önce demiş ki:

    abi çok iyi yaaaaa xD

  146. emirhan - 5 sene önce demiş ki:

    çok iyi bide donmasa 😀 😀 😀 😀

  147. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  148. drogba - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel film

  149. s4 - 5 sene önce demiş ki:

    çokk güzel bir film

  150. esra - 5 sene önce demiş ki:

    book

  151. ahmet - 5 sene önce demiş ki:

    7 ne zamn bilen varmı

  152. burak - 5 sene önce demiş ki:

    çok güzel harika bir film

  153. fanatik - 5 sene önce demiş ki:

    1-2-3-4-5-6 hepsi güzelde 7 si ne zaman çıkacak bilen varmı ?

  154. KaAn CaN - 5 sene önce demiş ki:

    hepsini izledim manyak bi film

  155. emir - 5 sene önce demiş ki:

    1-2-3-4-5 ve 6 hepsi çok güzel bu filmin tüm serisi bir muhteşem. ancak son serisi yani hızlı ve öfkeli 6 nın hala türkçe düblajını bulmuş değilim.

  156. Aysel - 5 sene önce demiş ki:

    film değil facia izlemek için geç bile kalmışım harika ötesi

  157. yakup - 5 sene önce demiş ki:

    bu filmi izlemek isterim

  158. DoomAmCa - 5 sene önce demiş ki:

    Olan Üsttü Bir Film Keşke Türklerde Böyle Film Cevirmeyi Beçere bilse. ;!

  159. LOKMAN - 5 sene önce demiş ki:

    FİLMİ İZLEMEK İSTİYORUM

  160. letty - 5 sene önce demiş ki:

    SERİNİN TÜM VERSYONUNU İZLEDİM AMA BIKTIM

  161. sinan - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar sinema çekimimi yoksa normal mi 😀

  162. umut - 5 sene önce demiş ki:

    mükemmel bişey ya

  163. mustafa - 5 sene önce demiş ki:

    süper film

  164. efe bağ - 6 sene önce demiş ki:

    ben you tube yorumcusu olarak bu filmin 1-2-3-4-5-6.sını tam 5 kere izledim

  165. sinan - 6 sene önce demiş ki:

    Akıllara zarar bir film 😀 herkezin izlemesini tavsiye ederim bu filmdeki en büyük pişanmlığım bu kadar geç seyretmem oldu harika bir film admin ellerine sağlık.

  166. nehir - 6 sene önce demiş ki:

    manyak bi film müthişsn admin <3

  167. orkun - 6 sene önce demiş ki:

    6 çok güzel

  168. lenka - 6 sene önce demiş ki:

    hzlı ve öfkeli çok güzel ama han nın sevgilisi ölüyor bu çok üzücü….hani su japon varya gerçekten çok üzüldüm….

  169. delal - 6 sene önce demiş ki:

    bakmayın aslında o flim leri ben gerçek leştriyomda kmse blmiyo:)

  170. bahadır - 6 sene önce demiş ki:

    bi halt değil

  171. ahmet - 6 sene önce demiş ki:

    6. çıktı ama adam sinemada kameraya çekmiş orjinali ile farkı yok ben izledim

  172. samir - 6 sene önce demiş ki:

    cok mukemmel film izlenilesi 1 film

  173. hızız - 6 sene önce demiş ki:

    çok malca toplar

  174. sn0wflakes - 6 sene önce demiş ki:

    Şiddetle tavsiye ediyorum inanılmaz güzel kesinlikle izleyin 😀 izlememek büyük kayıp Emeği geçen herkese thx.

  175. ibrahim - 6 sene önce demiş ki:

    admin manyak yapmışsıın dehşet bir film 6 yı bekliyoruz 😀

  176. can - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film

  177. yiğithan - 6 sene önce demiş ki:

    çok ama çok güzeldi 😀 :DASF:AS:

  178. RAMAZAN - 6 sene önce demiş ki:

    MÜKKEMMELLLLLLLLLLLLLLL

  179. iso - 6 sene önce demiş ki:

    Filim cok guzel sakin kacirmayin .d

  180. yunus - 6 sene önce demiş ki:

    Bence süper bir film 6. sında tank çalıyorlar 24 mayısta gidicem süper bir film e benziyor inşallah bunun gibi güzeldir

  181. ömer - 6 sene önce demiş ki:

    xcvvzdfz

  182. burak - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel film izleyin

  183. Kerim - 6 sene önce demiş ki:

    cok guzel ve en cok guzeli ise tek parcasi

  184. metehan - 6 sene önce demiş ki:

    Bence süper bir film 6. sında tank çalıyorlar 24 mayısta gidicem süper bir film e benziyor inşallah bunun gibi güzeldir

  185. xzd - 6 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kötüüüüüü berbat bir flim

  186. asdasd - 6 sene önce demiş ki:

    24 mayıs

  187. velat - 6 sene önce demiş ki:

    film bir no müthiş 😀

  188. mehmet - 6 sene önce demiş ki:

    çok mütüş filmm

  189. emir - 6 sene önce demiş ki:

    amına koyım be ne flm hastası oldum ya bütün hepsini izleddim 😀 😀 😀
    herkese tafsiye ederım mutlaka ızleyın

  190. onur - 6 sene önce demiş ki:

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllll

  191. umutcan - 6 sene önce demiş ki:

    cok guzel

  192. ömer yılmaz - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel

  193. extacy - 6 sene önce demiş ki:

    merhaba admin filim mükemmel izlerken hiç bi sorum olmadı ama sanırım flimin 4 part dan sonrasında eksik olan bir bölüm var düzeltilirse sevinirim…

  194. nio - 6 sene önce demiş ki:

    film cpk güzel:D 🙂

  195. emre - 6 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar merak etmeyin 6 tısı mayısta çıkacak

  196. furkan - 6 sene önce demiş ki:

    bence çok süper bir filmdi 😀 ;D

  197. furkan - 6 sene önce demiş ki:

    gerçekten hayatım boyunca izlediğim filmler arasında en güzeli bu diyebilirim 😀

  198. HARUN - 6 sene önce demiş ki:

    HIZLI VE ÖFKELİ 6 26 MAYIS 2013 TE VİZYONDA

  199. HARUN - 6 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL FİLM 1,2,3,4,5 6. SIDA 26 MAYIS 2013 TARİHİNDE YAYINLANACAK GERÇEKTEN GÜZEL SERİ OLMUŞ

  200. ysn - 6 sene önce demiş ki:

    10 numara 5 yıldız……

  201. dede - 6 sene önce demiş ki:

    hızlı ve öfkeli 6 13 mayıs 2013 te başlıyor

  202. batuhan - 6 sene önce demiş ki:

    hızlı ve öfkeli serisine zaten bayılılyorum bu da cok guzel han ın olması ve serideki tüm karakterlerin burda buluşması süper

  203. mehmet - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi izlemek benim için çok önrmli

  204. elvan - 6 sene önce demiş ki:

    çokk çokk iyi

  205. beko - 6 sene önce demiş ki:

    5. süper

  206. BeRaT%%%% - 6 sene önce demiş ki:

    Çok güzel bir film herkesin izlemesını tavsiye ederim mutlu sonlara bayılırım

  207. barış - 6 sene önce demiş ki:

    bu filmin sonunda konusan kadına sesleniyorum hani bunları denemeyin diyene peki soruyorum sana neden sokakkları taklit ettiniz ???

    barış yurtseven

  208. semre - 6 sene önce demiş ki:

    iii

  209. dogukan - 6 sene önce demiş ki:

    6 çok hecanlı fargmanından belli uçak vb süper olcak 28 mayısa kadar beklicez

  210. yiğit - 6 sene önce demiş ki:

    ben bu filmi 100kere izledim 100ündede bıkmadım la :))

  211. kaan - 6 sene önce demiş ki:

    süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr

  212. selman - 6 sene önce demiş ki:

    24 Mayıs 6. GEliyor…

  213. muratcan - 6 sene önce demiş ki:

    nissan gtr manyak

  214. ilo - 6 sene önce demiş ki:

    çok iyi

  215. onur - 6 sene önce demiş ki:

    bir kere izledim bir daha izlicem şimdi 1-2-3-4-5 hepsi güzel 6 inşallah çabuk çıkar ölen o adam han değil han 3’te öldü.

  216. ali - 6 sene önce demiş ki:

    bin defada izlesem bıkmam cok sevıyorum domınık ki seviyorum

  217. Okan - 6 sene önce demiş ki:

    6. filmini sabırsızlıkla bekliyoruz…Teşekkürler admin

  218. ramazan birer - 6 sene önce demiş ki:

    1. han 3 te öldü beşe nasıl geldi anlamadım yahu 😀

  219. bayramsfsf - 6 sene önce demiş ki:

    cok guzel cokda prnt D

  220. haso - 6 sene önce demiş ki:

    bence 20 yaş altı sevilir bir flim açıkca söylemem gerekirse hoşuma gitmedi aksiyon filmileri sevmiyorum.
    3 idios filmini tavsiye ederim.

  221. mustafa - 6 sene önce demiş ki:

    çooooooooooooook güzel ya la :d

  222. aydın - 6 sene önce demiş ki:

    6 sı mayısta gösterimde merakla bekliyorum.adamlar yapmış kardeşim emi,n olun 7 sinide çekerler defalarca izlenebilecek bir film.benden 10 üzerinde 10 luk bir film. teşekkürler admin elinize sağlık.

  223. hakkı - 6 sene önce demiş ki:

    ii vaLLa ÇOK qüzeL 😀

  224. nurdan - 6 sene önce demiş ki:

    çok iyi…

  225. yiğit - 6 sene önce demiş ki:

    BU FİLMİN1-2-3-4-5’inide izledim ama bir türlü 6 çkmadı ama bende sidisi var

  226. burak - 6 sene önce demiş ki:

    6. bölümüde çıksın artıkkk 😀 😀

  227. neo - 6 sene önce demiş ki:

    gerçeken tavsiye aderim süper bir film

  228. cansu - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel ama donuyoo yha

  229. sinan - 6 sene önce demiş ki:

    bu flmin 6 sı ne zmn çıkcak

  230. KUTY - 6 sene önce demiş ki:

    laan filim güzel ama hızlı ve öfkli 6 çıktı o daha güzel :))

  231. Koleksiyoncu - 6 sene önce demiş ki:

    admin süper film adamsınn

  232. orhanaticilar - 6 sene önce demiş ki:

    harika bir film 1-2-3-4-5 çok iyi seriler en yakın zaman da da 6. serisi çıkıyor kaçırmamanızı tavsiye ederim.

  233. ufuk - 6 sene önce demiş ki:

    süper bir flim 10/9 bence izlemeye deger